måndag 8 juni 2009

bättre blogg


Okejokej jag måste verkligen bli bättre på att blogga.
Kanske inte behöver göra bloggen till nåt stort men typ så att jag kan gå tillbaka och läsa.
Blir så förbannad på datorn/mobilen/bilderna som jag har fört över till datorn.
Bilderna är i nån konstig fil som gör att man inte kan spara redigeringen på datorn..
Fast det är ju bara på dom nyaste bilderna jag har men det är ju dom jag vill använda, GALET!

Skolavslutning på onsdag, ska ha en rosa klänning från H&M som jag egentligen köpte till avslutningen i 7:an men va för feg för att ha på mig den.
Sen blir det som nya skorna som är dödliga att gå i.
öjöj asså, jag hade dom på mig samma kväll som yeahfestivalen va.
Mina fötter dagen efter.... fanns inga ord.
Jag hade blåsor lika stor som mina tår och skavsårna.. dom va sjuka! Men men, ska försöka att inte ha på mig dom för länge så att jag slipper undan det igen.

Idag måste jag säga blir nog en lugn dag för ens gångs skull.
Ska nog bara vara hemma oså.

Och juste, jag ringde kommun angående sommarjobb nyss för inte fått nåt svar.
Då säger hon att jag inte har fått nåt.
Och så säger hon att eftersom att jag skrev postort örebro ist för vintrosa så krånglade jag till de för dom! pissar på dom :(
Men står iaf i reservlistan men hur fan ska jag ha råd i sommar, aja mamma skulle ringa min styvfar och be han fixa nåt.. får se hur det blir med de.
Nu känns som om jag har skrivit alldeles för mycket så ska lägga ner nu

pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar