onsdag 8 juli 2009

födelsedagen min


seriiiiiöst är sämst på att skriva, haha fyllde i måndags, hela 16 år! Helt galet firande har jag vart med om asså. Söndag började med middag hos mormor som nyss fyllt, åt godaste maten, älskart! Sen kom ludvika pojkarna och hämtade mig, så åkte vi till behrn arena eftersom det va ösk-aik. När sophia kommer ställer vi oss i kö och när vi kommer till kassan och då säger dom att biljetterna va slut ;o Så sophia och jag vandrade runt och undrade hur fan vi skulle göra nu eftersom pojkarna va inne och kollade Vi börjar flörta med vakten och sen va vi inne efter det drog vi en sväng förbi mcd och då kom johan och victor och hämta oss så hämtade vi upp jennifer, släppte av sophia så drog vi hem till johan och firade min födelsedag :D johans kompis kom dit oxå. Sen vaknade man i soffan och forsätter dricka, på födelsedagen! åker hem runt 7 på kvällen och byter om. Åker tillbaka till johan och fortsätter dricka, sen drog vi en taxi hem till fille och festen fortsätter där. Drog till galejan morgonen efter och fick gratis pizza av delil älskling :D Åkte hem och hade världens beslutsångest, kunde inte bestämma mig om jag skulle vara hemma och ta det lungt med J lr festa ikv igen ;p Slutade med att jag springer till bussen halvfixad och drar inte till stan, träffade sophia så drog vi och drack med några, sen vidare på förfest men festen vi skulle till hade blivit avslutad av farbror blå.. Så drog hem till anton ist och festade där hela natten. Sjukt roligt har jag haft de! Va på stan med mamsi idag, skulle fixa pass men mitt va tydligen gilitigt än. Käkade buffé på coco thai, jätte gott! Nu sitter jag hemma, ska ta ut grannens kanin en stund sen kommer J hit så det blir nog att ta det lungt ikv, ska städa massa inför fredag :)
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar